Kategorije
 
 
 
 
 

Pogosta vprašanja

Kdaj bom prejel paket?

Pakete pošiljamo 1-3 dni po oddaji naročila. Naši pogodbeni prevozniki zagotavljajo dostavo vašega naročila v danem roku. Vendar v času praznikov ali velikih razprodaj ne moremo zagotoviti dostave v 1-3 dneh. V primeru zapletov ali prodaje blaga vas bomo kontaktirali po elektronski pošti. Pakete pošljemo v najkrajšem možnem času, naknadno pa je v pristojnosti prevoznika, na kateri datum bo paket dostavljen med prazniki zaradi zasedenosti.

 

Kakšne so možnosti za prevoz in dostavo blaga? Kakšna je cena pošiljanja?

Seznam možnosti prevoza in cene najdete v rubriki Prevozi in plačila.

 

  Kje lahko spremljam svojo pošiljko?

Po pošiljanju pošiljke iz našega skladišča boste na e-mail prejeli informacijsko številko pošiljke. Nato lahko spremljate stanje vaše pošiljke neposredno na strani izbranega prevoznika.

 

Kakšne so možnosti plačila?

 

Plačilo po povzetju - Blago boste plačali prevozniku z gotovino ali s kartico ob prejemu pošiljke na naslov, ki ste ga navedli. Plačilo po povzetju je 1,19 €.

Plačilo s kartico prek spleta – Naročilo lahko plačate s kartico, ki ima omogočeno spletno plačevanje. To je priročen in varen način brezgotovinskega plačila. Trenutno sprejemamo plačilne kartice VISA, VISA Electron, Maestro in MasterCard.

Z bančnim nakazilom - Blago lahko plačate tudi preko spletne banke. Na vaš e-poštni naslov vam bomo poslali podatke, potrebne za izvedbo plačila preko elektronske banke. Plačilo lahko izvedete v 3 dneh po oddaji naročila. Ne pozabite izpolniti vseh potrebnih podatkov, zlasti simbola spremenljivke, sicer se lahko postopek podaljša. Blago vam bomo poslali šele potem, ko bo plačilo evidentirano na našem računu.

Te in druge informacije najdete tudi na naši spletni strani v rubriki Dostava in plačilo.

 

Kurir mi je prinesel vidno poškodovan paket. Kaj naj naredim?

Če vam kurir prinese poškodovan paket, priporočamo, da ga ne prevzamete in z njim napišete reklamacijski zapisnik. Prevoznik nas bo obvestil o škodi, nato pa vam bomo paket ponovno poslali.

 

V naročilu je poškodovan izdelek / izdelek manjka ali je v njem izdelek, ki ga nisem naročil. Kaj naj naredim?

Če imate težave z naročilom (poškodovano blago, manjkajoči izdelek, poslano napačno blago), nas čim prej kontaktirajte na autoron@autoron.si . s priloženimi fotografijami paketa in njegove vsebine. Vašo zahtevo bomo obdelali v delovnih dneh.

 

Kako vrniti kupljeno blago?

Če želite izdelek vrniti, ga lahko nepoškodovano pošljete v 14 koledarskih dneh. Pošljite nam ga na: KNH Slovakia s.r.o. – AUTORON.SI, Cesta v prod 84, 1129 LJUBLJANA, SLOVENIA . Ta obrazec za vračilo vstavite v vsebino paketa   in račun. Po prejemu paketa vam bomo v 14 dneh poslali denar na račun, ki ste ga navedli.

 

Kako zahtevati ali zamenjati kupljeno blago?

Če se želite zaradi kakršnega koli razloga pritožiti na izdelek, nam ga pošljite na naslov: KNH Slovakia s.r.o. – AUTORON.SI, Cesta v prod 84, 1129 LJUBLJANA, SLOVENIA. Prosimo, da v paket vključite ta obrazec za zahtevek in račun. Prepričajte se, da so vsi podatki v obrazcu pravilno vneseni. Po prejemu paketa bomo vložili reklamacijo in blago zamenjali ali vam vrnili denar. Več informacij o možnostih in načinu reklamacije najdete na strani pritožbenega postopka .

 

 

Ali lahko ob reklamaciji/menjavi blaga vrnem le del naročila?

Seveda. Če ste v enem naročilu naročili več artiklov, se lahko enostavno pritožite ali vrnete le tisto, kar vam ne ustreza. Prosimo, da v paket vključite ta obrazec za zahtevek in račun. Prepričajte se, da so vsi podatki v obrazcu pravilno vneseni. Po prevzemu paketa bomo vložili reklamacijo in vam vrnili denar na račun, ki ste ga navedli. Blago nam pošljite na naslov: KNH Slovakia s.r.o. – AUTORON.SI, Cesta v prod 84, 1129 LJUBLJANA, SLOVENIA

 

Blago sem naročil, a mi ga niso dostavili. Kako nadaljevati?

Če naročila niste prejeli v določenih dneh od njegove izdelave, nas kontaktirajte in pišite na autoron@autoron.si

   

Ali bom prejel račun za naročilo?

Ob vsakem naročilu izdamo račun.

Najdete ga v papirni obliki znotraj paketa.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica