Kategorije
 
 
 
 
 

Reklamacijski postopek spletne trgovine

Uvodne določbe.


1. Upravljavec (prodajalec) v spletni trgovini www.autoron.si je OR Invest sro, Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov

2. Stranka(kupec) v spletni trgovini, je vsaka fizična ali pravna oseba, ki pošlje elektronski obrazec z naročilom blaga (izdelka(-ov) ali storitve/blaga).

3. Ta Reklamacijski pravilnik ureja pravna razmerja med operaterjem in naročnikom pri obravnavanju reklamacij glede pravilnosti in kakovosti blaga in storitev, ki jih izvaja operater.

4. Reklamacija v smislu tega reklamacijskega postopka je pravica, ki jo stranka uveljavlja iz naslova odgovornosti za napake pri blagu ali storitvah, ki jih opravi upravljavec, ki zahteva določeno odpravo oziroma odškodnino za nepravilno opravljeno izvedbo. neizpolnitev predmeta pogodbe.


Postopek obravnavanja pritožb.


1. V skladu s tem KP lahko upravičenec vloži pritožbo osebno, pisno ali po elektronski pošti.

2. Pritožba mora prikazovati zlasti:
• kdo vlaga pritožbo (ime, priimek, naslov stalnega prebivališča),
• zadeva reklamacije oziroma kaj zahteva stranka,
• na koga je naslovljena pritožba,
• datum vložitve pritožbe,
• podpis stranke ali podpis pooblaščenca skupaj s pooblastilom.

3. V primeru vložitve reklamacije po e-pošti, faksu ali pisno mora biti Pooblaščencu v imenu stranke priloženo pooblastilo za zastopanje stranke v zadevi reklamacije.

4. Če pritožba ne vsebuje zahtev iz 2. točke tega člena, se šteje za neupravičeno.

5. Rok za obravnavo reklamacije je največ 30 dni od dneva reklamacije. Stranka bo naročniku izdala pisni dokument o obravnavi reklamacije.

6. Reklamacijski zahtevek pomeni dan, ko stranka vloži reklamacijo. Za dan reklamacije se šteje:
• za poštne pošiljke - dan dostave reklamacije v vložnico naročnika)
• pri osebni dostavi - datum na kopiji reklamacije, do katerega bo kupec potrdil dostavo
• ob dostavi po e-pošti - dan dostave elektronskega sporočila na e-naslov kupca.

7. Druga pravna razmerja med upravljavcem in odjemalcem, ki jih ta Reklamacijski pravilnik izrecno ne urejaa, bodo urejale ustrezne določbe individualnih pogodb, sklenjenih med operaterjem in odjemalcem, ustrezne določbe splošno zavezujočih pravnih predpisov, ki veljajo v Slovaški republiki. , oz.

8. Stranka ima pravico, da ta Reklamacijski pravilnik kadarkoli spremeni ali dopolni zaradi sprememb zakonskih predpisov in poslovnega okolja. Upravljavec določi trenutno besedilo pritožbenega postopka tako, da ga objavi na svoji spletni strani.

Ta KP začne veljati 01. 10. 2018 in v celoti nadomešča prejšnjo KP. Upravljavec si pridržuje pravico do spremembe CP tudi brez predhodnega obvestila.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica