Kategorije
 
 
 
 
 

Splošni pogoji in določila

I.

Osnovne določbe

  • Ti splošni pogoji (v nadaljevanju"pogoji") so izdani:

 

OR Invest s.r.o.
matična številka: 51734991 davčna
številka: 2120769486 davčna
številka: SK 2120769486

Sedež podjetja:

Vpis v sodni register: Vpis v sodni register: Vpis v register: Okrožno sodišče Prešov Sekcija
Sro, št. vložka: 36456/P

Kontaktni podatki:

e-pošta: autoron@autoron.si

www.autoron.si

(v nadaljnjem besedilu:prodajalec)

 

  • Ti pogoji urejajo medsebojne pravice in obveznosti prodajalca in fizične osebe, ki sklene kupoprodajno pogodbo zunaj svoje poslovne dejavnosti kot potrošnik ali v okviru svoje poslovne dejavnosti (v nadaljevanju: "kupec") prek spletnega vmesnika, ki se nahaja na spletni strani, dostopni na naslovu"www.autoron.si" (v nadaljnjem besedilu:spletna trgovina).
  • Določbe splošnih pogojev so sestavni del prodajne pogodbe. Morebitna odstopajoča določila v kupoprodajni pogodbi prevladajo nad določbami teh splošnih pogojev.
  • Ti splošni pogoji in kupoprodajna pogodba so sklenjeni v slovaškem jeziku.

 

II.

Informacije o blagu in cenah

  • Informacije o blagu, vključno s ceno posameznega blaga in njegovimi glavnimi značilnostmi, so navedene za vsako posamezno blago v katalogu spletne trgovine. Cene blaga vključujejo davek na dodano vrednost, vse povezane stroške in stroške vračila blaga, če ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po običajni poštni poti. Cene blaga veljajo za obdobje, za katero so prikazane v spletni trgovini. Ta določba ne izključuje pogajanj o prodajni pogodbi pod individualno dogovorjenimi pogoji.
  • Vse predstavitve blaga v katalogu spletne trgovine so zgolj informativne in prodajalec ni dolžan skleniti prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom.
  • Informacije o stroških, povezanih s pakiranjem in dostavo blaga, so objavljene v spletni trgovini. Informacije o stroških, povezanih s pakiranjem in dostavo blaga, navedene v spletni trgovini, veljajo le v primerih, ko se blago dostavlja na ozemlju Slovaške republike.
  • Morebitnih popustov na nakupno ceno blaga ni mogoče medsebojno kombinirati, razen če se prodajalec in kupec ne dogovorita drugače.

 

III.

Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe

  • Stroške, ki jih ima kupec pri uporabi sredstev komuniciranja na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev), nosi kupec sam. Ti stroški se ne razlikujejo od osnovne tarife.
  • Kupec naroča blago na naslednje načine:
  • prek svojega uporabniškega računa, če se je predhodno registriral v spletni trgovini,
  • z izpolnitvijo obrazca za naročilo brez registracije.
  • Pri oddaji naročila kupec izbere blago, število kosov, način plačila in dostave.
  • Pred pošiljanjem naročila lahko kupec preveri in spremeni podatke, ki jih je vnesel v naročilo. Kupec pošlje naročilo prodajalcu tako, da klikne "Pošlji naročilo". Prodajalec šteje, da so podatki, navedeni v naročilu, pravilni. Veljavnost naročila je pogojena z izpolnitvijo vseh obveznih podatkov v obrazcu naročila in potrditvijo kupca, da je prebral te pogoje.
  • Prodajalec bo kupcu takoj po prejemu naročila poslal potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. Ta potrditev je samodejna in se ne šteje za sklenitev pogodbe. Potrditvi so priloženi veljavni prodajalčevi splošni pogoji poslovanja. Kupoprodajna pogodba je sklenjena šele, ko prodajalec prejme naročilo. Obvestilo o prejemu naročila se pošlje na kupčev elektronski naslov. / Prodajalec kupcu takoj po prejemu naročila pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob oddaji naročila. Ta potrditev se šteje za sklenitev pogodbe. Potrditvi so priloženi veljavni prodajalčevi splošni pogoji poslovanja. Kupoprodajna pogodba je sklenjena s potrditvijo naročila s strani prodajalca na kupčev elektronski naslov.
  • Če katere od zahtev, navedenih v naročilu, ni mogoče izpolniti, bo prodajalec kupcu na njegov elektronski naslov poslal spremenjeno ponudbo. Spremenjena ponudba se šteje za nov predlog kupoprodajne pogodbe, kupoprodajna pogodba pa je v tem primeru sklenjena s kupčevo potrditvijo sprejema te ponudbe na prodajalčev elektronski naslov, ki je naveden v teh splošnih pogojih.
  • Vsa naročila, ki jih sprejme prodajalec, so zavezujoča. Kupec lahko prekliče naročilo, dokler ne prejme obvestila o sprejemu naročila s strani prodajalca. Kupec lahko naročilo prekliče po telefonu na prodajalčevo telefonsko številko ali z elektronskim sporočilom na prodajalčev elektronski naslov, oboje kot je določeno v teh pogojih.
  • V primeru prodajalčeve očitne tehnične napake pri l​i​b​e​r​o ceni blaga v spletni trgovini ali med postopkom naročanja prodajalec kupcu ni dolžan dobaviti blaga po tej povsem očitno napačni ceni, tudi če je bilo kupcu poslano samodejno potrdilo o prejemu naročila v skladu s temi pogoji. Prodajalec bo kupca o napaki nemudoma obvestil in mu na njegov elektronski naslov poslal spremenjeno ponudbo. Spremenjena ponudba se šteje za nov osnutek kupoprodajne pogodbe, kupoprodajna pogodba pa je v tem primeru sklenjena s potrditvijo prejema s strani kupca na prodajalčev elektronski naslov.

 

IV.

Račun kupca

  • Po registraciji kupca v spletni trgovini lahko kupec dostopa do svojega uporabniškega računa. Kupec lahko v svojem uporabniškem računu oddaja naročila za blago. Kupec lahko blago naroči tudi brez registracije.
  • Ob registraciji uporabniškega računa in naročanju blaga mora kupec navesti pravilne in resnične podatke. Kupec je dolžan posodobiti podatke, navedene v uporabniškem računu, kadar koli se ti spremenijo. Prodajalec šteje, da so podatki, ki jih kupec navede v uporabniškem računu in pri naročanju blaga, pravilni.
  • Dostop do uporabniškega računa je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan ohraniti zaupnost podatkov, potrebnih za dostop do svojega uporabniškega računa. Prodajalec ni odgovoren za kakršno koli zlorabo uporabniškega računa s strani tretjih oseb.
  • Kupec tretjim osebam ne sme dovoliti uporabe računa stranke.
  • Prodajalec lahko ukine uporabniški račun, zlasti če kupec dlje časa ne uporablja svojega uporabniškega računa ali če kupec krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe in teh splošnih pogojev.
  • Kupec se zaveda, da uporabniški račun morda ne bo na voljo neprekinjeno, zlasti zaradi potrebnega vzdrževanja prodajalčeve strojne in programske opreme ali potrebnega vzdrževanja strojne in programske opreme tretjih oseb.

 

V.

Plačilni pogoji in dobava blaga

  • Kupec lahko ceno blaga in vse stroške, povezane z dobavo blaga v skladu s kupoprodajno pogodbo, plača na naslednje načine:
  • brezgotovinsko s kreditno kartico
  • z nakazilom na prodajalčev račun prek plačilnega portala....,
  • po povzetju ob prevzemu blaga,
  • z gotovino ob osebnem prevzemu v trgovini,
  • z gotovino ali kreditno kartico ob osebnem prevzemu v odpravni službi......
  • Kupec je dolžan prodajalcu skupaj z nakupno ceno plačati tudi stroške, povezane z embalažo in dostavo blaga, v pogodbenem znesku. Če v nadaljevanju ni izrecno navedeno drugače, nakupna cena vključuje tudi stroške dostave blaga.
  • V primeru plačila v gotovini je nakupna cena plačljiva ob prevzemu blaga. V primeru negotovinskega plačila je nakupna cena plačljiva v 7 dneh po sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
  • V primeru plačila prek plačilnega portala mora kupec upoštevati navodila ustreznega ponudnika elektronskih plačil.
  • V primeru negotovinskega plačila je kupčeva obveznost plačila kupnine izpolnjena, ko je ustrezni znesek nakazan na prodajalčev bančni račun.
  • Prodajalec od kupca ne sme zahtevati vnaprejšnjega plačila ali drugega podobnega plačila. Plačilo kupnine pred odpremo blaga ne pomeni pologa.
  • Prodajalec je v skladu z Zakonom o evidenci trga dolžan kupcu izdati potrdilo o plačilu z gotovino. Hkrati je dolžan prejeto prodajo evidentirati pri davčnem administratorju prek spleta, v primeru tehnične okvare pa nato najpozneje v 48 urah.
  • Blago se dostavi kupcu:
  • na naslov, ki ga kupec navede v naročilu
  • prek odpremnega urada na naslov odpremnega urada, ki ga določi kupec,
  • z osebnim prevzemom v prostorih prodajalca.
  • Izbira načina dostave se opravi med naročanjem blaga.
  • Stroški dostave blaga glede na način odpreme in prevzema blaga so navedeni v kupčevem naročilu in prodajalčevi potrditvi naročila. Če je način dostave dogovorjen na posebno zahtevo kupca, nosi tveganje in vse dodatne stroške, povezane s tem načinom dostave, kupec.
  • Če je prodajalec po kupoprodajni pogodbi dolžan dostaviti blago na kraj, ki ga je kupec navedel v naročilu, je kupec dolžan prevzeti blago ob dobavi. Če je zaradi razlogov na strani kupca treba blago dostaviti večkrat ali na drugačen način, kot je določen v naročilu, mora kupec plačati stroške, povezane s ponovno dostavo blaga, ali stroške, povezane z drugačnim načinom dostave.
  • Kupec ob prevzemu blaga od prevoznika preveri celovitost embalaže blaga in v primeru kakršnih koli napak o tem nemudoma obvesti prevoznika. V primeru poškodb embalaže, ki kažejo na nepooblaščen vdor, kupec od prevoznika ne sme sprejeti pošiljke.
  • Prodajalec kupcu izda davčni dokument - račun. Davčni dokument se pošlje na kupčev elektronski naslov./Davčni dokument je priložen dobavljenemu blagu.
  • Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu s plačilom celotne kupnine za blago, vključno s stroški dostave, vendar ne pred prevzemom blaga. Odgovornost za naključno izgubo, poškodbo ali uničenje blaga preide na kupca v trenutku prevzema blaga ali v trenutku, ko je bil kupec dolžan prevzeti blago, vendar tega ni storil, s čimer je kršil prodajno pogodbo.

VI.

Odstop od pogodbe

  • Kupec, ki je sklenil kupoprodajno pogodbo zunaj svoje poslovne dejavnosti kot potrošnik, ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga.
  • Rok za odstop od pogodbe je 14 dni.
  • od datuma prejema blaga,
  • od datuma prejema zadnje dobave blaga, če je predmet pogodbe več vrst blaga ali dobava več delov
  • od datuma prejema prve dobave blaga, če je predmet pogodbe redno ponavljajoča se dobava blaga.
  • Kupec med drugim ne more odstopiti od prodajne pogodbe:
  • če so bile storitve opravljene z njegovim predhodnim soglasjem pred iztekom odstopnega roka in je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe obvestil kupca, da v takem primeru nima pravice odstopiti od pogodbe, ter če je bila storitev v celoti opravljena,
  • za dobavo blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, ki niso odvisne od volje prodajalcado katerih lahko pride v odstopnem roku,
  • za dobavo alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, ki se lahko dobavi šele po preteku tridesetih dni in katerih cena je odvisna od nihanj na trgu neodvisno od volje prodajalca,
  • za dobavo blaga, ki je bilo prilagojeno glede na kupčeve želje, blaga, izdelanega po meri, ali blaga, namenjenega posebej za enega kupca,
  • za dobavo hitro pokvarljivega blaga in blaga, ki je zaradi svoje narave po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom,
  • za dobavo blaga v zaprti embalaži, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo in katerega zaščitna embalaža je bila po dobavi poškodovana,
  • dobavo zvočnih posnetkov, slikovnih gradiv, fonogramov, avdiovizualnih posnetkov, knjig ali računalniške programske opreme, če se te prodajajo v zaščitni embalaži in je kupec to embalažo odvil,
  • dobavo časopisov, periodičnih publikacij ali revij, razen prodaje na podlagi naročniške pogodbe in prodaje knjig, ki niso dobavljene v zaščitni embalaži,
  • dobavo elektronskih vsebin, ki niso na otipljivem nosilcu podatkov, če je bila dobava opravljena z izrecnim soglasjem kupca in če je kupec izjavil, da je bil ustrezno obveščen, da z izražanjem tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe,
  • v drugih primerih iz člena 7(6) zakona št. 102/2014 Coll. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene zunaj prodajalčevih prostorov, kakor je bil spremenjen.
  • Da bi kupec upošteval odstopni rok, mora kupec v odstopnem roku poslati izjavo o odstopu od pogodbe.
  • Za odstop od prodajne pogodbe lahko kupec uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga zagotovi prodajalec. Kupec mora obrazec za odstop od pogodbe poslati na prodajalčev elektronski naslov ali naslov za dostavo, ki je naveden v teh splošnih pogojih. Prodajalec kupcu nemudoma potrdi prejem obrazca.
  • Kupec, ki je odstopil od pogodbe, mora prodajalcu vrniti blago v 14 dneh po odstopu od pogodbe. Kupec nosi stroške vračila blaga prodajalcu, tudi če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po običajni poštni poti.
  • Če kupec odstopi od pogodbe, prodajalec kupcu nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh po odstopu od pogodbe, na enak način vrne vsa denarna sredstva, vključno s stroški dostave, ki jih je prejel od kupca. Prodajalec kupcu povrne stroške na kakršen koli drug način le, če se kupec s tem strinja in če prodajalcu ne nastanejo dodatni stroški.
  • Če je kupec izbral način dostave, ki ni najcenejši način dostave, ki ga je ponudil prodajalec, prodajalec kupcu povrne stroške dostave blaga v višini, ki ustreza najcenejšemu ponujenemu načinu dostave.
  • Če kupec odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec kupcu ni dolžan vrniti prejetih denarnih sredstev, preden kupec vrne blago prodajalcu ali dokaže, da je blago poslal prodajalcu.
  • Kupec mora blago prodajalcu vrniti nepoškodovano, neobrabljeno in neumazan ter, če je le možno v originalni embalaži. Prodajalec ima pravico enostransko pobotati terjatev za nadomestilo škode na blagu s kupčevo terjatvijo za povračilo kupnine.
  • Prodajalec ima pravico odstopiti od prodajne pogodbe zaradi izčrpanosti zalog, nerazpoložljivosti blaga ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga prenehal s proizvodnjo ali uvozom blaga. Prodajalec o tem nemudoma obvesti kupca prek elektronskega naslova, navedenega v naročilu, in mu v 14 dneh od obvestila o odstopu od prodajne pogodbe na enak način ali, če je primerno, na način, ki ga določi kupec, vrne vsa denarna sredstva, vključno s stroški dostave, prejeta od kupca na podlagi pogodbe.

 

VII.

Pravice, ki izhajajo iz pomanjkljive izpolnitve

  • Prodajalec odgovarja kupcu, da je blago ob prevzemu brez napak. Prodajalec kupcu zlasti jamči, da je bilo blago v času, ko ga je kupec prevzel, brez napak:
  • ima blago lastnosti, o katerih sta se stranki dogovorili, če pa dogovora ni, ima lastnosti, ki jih je opisal prodajalec ali proizvajalec ali ki jih je kupec pričakoval glede na naravo blaga in na podlagi prodajalčevega oglaševanja,
  • je blago primerno za namen, za katerega prodajalec navaja, da se bo uporabljalo, ali za katerega se blago te vrste običajno uporablja,
  • blago ustreza kakovosti ali izdelavi dogovorjenega vzorca ali primerka, če je bila kakovost ali izdelava določena z dogovorjenim vzorcem ali primerkom,
  • je blago v ustrezni količini ali teži in
  • je blago v skladu z zahtevami zakonodaje.
  • Če se napaka pokaže v šestih mesecih po tem, ko je kupec prejel blago, se šteje, da je imelo blago napako ob prejemu. Kupec je upravičen do uveljavljanja pravic za napako, ki se pojavi na potrošniškem blagu v štiriindvajsetih mesecih po prejemu le tega. Ta določba se ne uporablja za blago, prodano po nižji ceni zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena, za obrabo blaga zaradi njegove običajne uporabe, za rabljeno blago zaradi napake, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago, ko ga je prevzel kupec, ali če je to razvidno iz narave blaga.
  • V primeru napake lahko kupec pri prodajalcu vloži reklamacijo in zahteva:
  • če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti:
  • brezplačno odpravo napake na blagu,
  • zamenjavo blaga z novim blagom,
  • če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti:
  • Primernega popusta na nakupno ceno,
  • odstop od pogodbe.
  • Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe,
  • če ima blago napako, ki je ni mogoče odpraviti in zaradi katere blaga ni mogoče pravilno uporabljati kot brezhibnega,
  • če blaga ni mogoče pravilno uporabljati zaradi ponovnega pojava napake ali napak po popravilu,
  • če se blago ne more pravilno uporabljati zaradi prevelikega števila napak na blagu.
  • Prodajalec je dolžan sprejeti reklamacijo v kateri koli poslovalnici, kjer je mogoče sprejeti reklamacijo, po možnosti tudi na sedežu ali v poslovni enoti. Potrošnik lahko reklamacijo vloži tudi pri osebi, ki jo določi prodajalec. Če reklamacijo potrošnika obravnava oseba, ki jo določi prodajalec, lahko ta reklamacijo obravnava le tako, da izroči popravljeno blago, sicer se reklamacija posreduje v obravnavo prodajalcu. Prodajalec je dolžan kupcu izdati pisno potrdilo o tem, kdaj je kupec uveljavil pravico, kakšna je vsebina reklamacije in kakšen način obravnave reklamacije kupec zahteva, ter potrdilo o datumu in načinu obravnave reklamacije, vključno s potrditvijo popravila in trajanja popravila, ali pisno utemeljitev zavrnitve reklamacije.
  • Če potrošnik vloži reklamacijo, mora prodajalec ali zaposleni ali imenovana oseba, ki jo pooblasti prodajalec, potrošnika obvestiti o njegovih pravicah, ki izhajajo iz pomanjkljive izvedbe. Na podlagi odločitve potrošnika, katero od njegovih pravic iz naslova pomanjkljive izpolnitve obveznosti uveljavlja, mora prodajalec ali njegov pooblaščeni delavec ali imenovana oseba določiti način obravnave reklamacije takoj, v zahtevnih primerih najpozneje v treh delovnih dneh od dneva reklamacije, v utemeljenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična ocena stanja blaga, pa najpozneje v 30 dneh od dneva reklamacije. Ko je določen način obravnave reklamacije, je treba reklamacijo, vključno z odpravo napake, obravnavati takoj, v utemeljenih primerih pa se lahko reklamacija obravnava pozneje. Vendar obravnava reklamacije, vključno z odpravo napake, ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma reklamacije. Iztek tega roka se šteje za bistveno kršitev pogodbe, kupec pa ima pravico odstopiti od prodajne pogodbe ali pravico do zamenjave blaga za novo blago. Za trenutek vložitve reklamacije se šteje trenutek, ko je kupec prodajalcu izrazil namero (uveljavil pravico do pomanjkljive izpolnitve).
  • Prodajalec pisno obvesti kupca o izidu reklamacije v 30 dneh od datuma reklamacije.
  • Pravica iz naslova pomanjkljive izpolnitve kupcu ne pripada, če je kupec pred prevzemom stvari vedel, da ima stvar napako, ali če je kupec sam povzročil napako.
  • V primeru upravičene reklamacije je kupec upravičen do nadomestila stroškov, ki so razumno nastali v zvezi z reklamacijo. Kupec lahko to pravico uveljavlja pri prodajalcu v enem mesecu po izteku garancijskega roka.
  • Kupec ima možnost izbire načina uveljavljanja zahtevka in njegove obravnave, če je na voljo več možnosti.
  • Pravice in obveznosti pogodbenih strank v zvezi s pravicami iz nepravilne izpolnitve urejajo členi 499 do 510, 596 do 600 in 619 do 627 Zakona št. 40/1964 Z. z. civilnega zakonika s spremembami in Zakon št. 250/2007 Z. z. o varstvu potrošnikov s spremembami.
  • Druge pravice in obveznosti strank, povezane z odgovornostjo prodajalca za napake, ureja Pravilnik o reklamacijah prodajalca.

 

VIII.

Dostava

  • Pogodbenika si lahko vso pisno korespondenco vročata po elektronski pošti.
  • Kupec mora prodajalcu dostavljati korespondenco na elektronski naslov, ki je naveden v teh splošnih pogojih. Prodajalec kupcu dostavlja korespondenco na elektronski naslov, naveden v kupčevem uporabniškem računu ali naročilu.

 

IX.

Izvensodno reševanje sporov

  • Potrošnik ima pravico, da pri prodajalcu zahteva odškodnino, če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice. Potrošnik ima pravico vložiti predlog za alternativno (izvensodno) reševanje sporov pri organu za alternativno reševanje sporov, če je prodajalec na zahtevo iz prejšnjega stavka odgovoril negativno ali nanjo ni odgovoril v 30 dneh od dneva odpreme. To ne posega v pravico potrošnika, da se obrne na sodišče.
  • Za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, je pristojna slovaška trgovinska inšpekcija s sedežem na naslovu Prievozská 32, 827 99 Bratislava, identifikacijska številka: 17 331 927, ki jo je v navedeni namen mogoče kontaktirati na naslovu slovaška trgovinska inšpekcija, Centralni inšpektorat, Oddelek za mednarodne odnose in alternativno reševanje sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 ali elektronsko na naslovu ars@soi.sk ali adr@soi.sk. Internetni naslov: https://www.soi.sk/. Za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem iz kupoprodajne pogodbe se lahko uporablja spletna platforma za reševanje sporov, ki se nahaja na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  • Evropski potrošniški center Slovaške republike s sedežem na naslovu Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetni naslov: http://esc-sr.sk/, je kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).
  • Prodajalec je pooblaščen za prodajo blaga na podlagi obrtnega dovoljenja. Trgovinski nadzor v okviru svojih pristojnosti izvaja pristojni okrožni urad oddelka za izdajo trgovinskih dovoljenj. Slovaška trgovinska inšpekcija nadzoruje skladnost z zakonom št. 250/2007 Coll. o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen .

 

X.

Končne določbe

  • Za vse dogovore med prodajalcem in kupcem velja pravo Slovaške republike. Če razmerje, vzpostavljeno s prodajno pogodbo, vsebuje mednarodni element, se stranki strinjata, da za to razmerje velja pravo Slovaške republike. To ne posega v pravice potrošnika v skladu s splošno zavezujočo zakonodajo.
  • Prodajalca v razmerju do kupca ne zavezujejo nobeni kodeksi ravnanja v smislu zakona št. 250/2007 Z. z. o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen.
  • Vse pravice na prodajalčevi spletni strani, zlasti avtorske pravice na vsebini, vključno s postavitvijo strani, fotografijami, filmi, grafikami, blagovnimi znamkami, logotipi ter drugimi vsebinami in elementi, pripadajo prodajalcu. Brez dovoljenja prodajalca je prepovedano kopirati, spreminjati ali kako drugače uporabljati spletno stran ali kateri koli njen del.
  • Prodajalec ni odgovoren za napake, ki so posledica posegov tretjih oseb v spletno trgovino ali njene uporabe v nasprotju s predvidenim namenom. Kupec pri uporabi spletne trgovine ne sme uporabljati nobenih postopkov, ki bi lahko negativno vplivali na njeno delovanje, in ne sme izvajati nobenih dejavnosti, ki bi njemu ali tretjim osebam omogočile poseganje v programsko opremo ali druge sestavne dele, ki sestavljajo spletno trgovino, ali njihovo nepooblaščeno uporabo ter uporabo spletne trgovine ali njenih delov ali programske opreme na način, ki bi bil v nasprotju z njenim namenom ali namero.
  • Prodajalec kupoprodajno pogodbo, vključno s splošnimi pogoji, arhivira v elektronski obliki in ni javno dostopna.
  • Prodajalec lahko pogoje spremeni ali dopolni. Ta določba ne posega v pravice in obveznosti, ki so nastale v času veljavnosti prejšnje različice splošnih pogojev.
  • Vzorec obrazca za odstop od pogodbe je priložen pogojem.

 

 

Ti pogoji začnejo veljati 1. 10. 2018

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica